Relatia cu Brandul

Pe timpuri de viteza ajungem sa pierdem din consistenta brandului deoarece, ceea ce ar putea sa fie calitativ, ne grabim sa-l facem cantitativ.

Relatia ta cu Brandul

Exista o vorba care tot circula si pe care inca o mai aud. Cand ajungi la munca lasi tot ceea ce tine de planul personal la usa si cand ajungi acasa, lasi tot ceea ce tine de planul profesional la usa. Incarcata usa asta…Nu? Oare cum facem asta? Exista un intrerupator intre cele doua planuri? Si daca exista acel intrerupator…cum ne rupem in doua planuri? Un intrerupator…intrerupe ceva. Ne intrerupem Viata?

Cu toate acestea, Inima noastra bate in continuare, in orice loc, in orice situatie si in orice relatie, fie ea personala sau profesionala. Si uite asa ne antrenam psihismul sa fie intrerupt…si SEPARAT. Eforturile sunt mari atunci cand vrei sa faci acest CLIVAJ, pentru ca ghici ce…noi suntem INTREGI.

In zilele noastre, din ce in ce mai multi oameni au propriile lor afaceri si branduri. Orice afacere si brand, sunt sustinute tot de tine si continuturile tale personale. Crezi ca studiile si pregatirea ta se pun in alt sertar? Acolo n-ai trait emotii? Nu ti-a batut inima? N-ai respirat? N-ai interactionat cu ceilalti?

Sau te-ai straduit atat de mult sa obtii acea certificare, incat nu iti mai amintesti de toate acestea ce tin de uman? Ambitia aia de a face ceva si de a ajunge cineva…de unde crezi ca vine? Oare nu vine tot din plan personal, din istoricul tau…din trecutul tau si din Povestea ta?

In zilele noastre se vede doar succesul si de drum nu prea mai vorbeste nimeni. “Taci si indura ca sa ajungi acolo!” Si cand ajungi acolo? Te mentii…cat timp sau ce timp cere asta?

Povestea VINDE in ziua de azi! Total de acord! Doar ca va invit sa va intrebati, ce Poveste? De ce nu ar vinde Povestea Ta reala si autentica? Si cat de mult continut adaugi din afara povestii tale autentice? Pentru ca si aici apare…SEPARAREA. Cine sunt si cine spun ca sunt.

Media, publicitatea si alte domenii, inclusiv online-ul, incurajeaza aceasta “inflamare” a povestii. Vedem cumva coperta unei carti, dar continutul nu. Si asta nu tine de cei care promoveaza coperta, ci de cei care nu sunt insetati sa cunoasca si continutul acesteia. Nu pot sa vad “vina” doar intr-o parte. Imi pare rau…chiar nu pot. Dezleaga-ti ochii si poti vedea.

Care este diferenta dintre a cumpara un aliment pe care il introduci in corpul tau fara sa citesti ingredientele sau sa-i cunosti macar provenienta si a crede intr-o coperta? Si informatia este tot un aliment pe care-l introducem in psihic. Un aliment se consuma mai repede…o credinte iluzorie poate ramane mult timp acolo, chiar o viata intreaga.

Povestea este un alt element care ne poate SEPARA de ceilalti.

Da, avem nevoie de modele! Da, este important sa existe oameni de succes! Doar ca toata aceasta graba, comparatia si obsesia (ambitia atunci cand este accelerata de dorinta de ACUM, se poate transforma in obsesie) ne fac sa vedem doar coperta. De aceea daca vreti exista si depresia ca fenomen mondial. Atunci cand vrei sa iti iei elanul…sa incepi ceva…si incepi sa traiesti in fiecare zi si sa dai peste “greutati”, realizezi ca ceea ce ai vazut ca si coperta este atat de departe de tine incat…n-are rost sa mai faci ceva! Si atunci, abandonezi si te abandonezi. Si desigur, ii abandonezi si pe ceilalti, pentru ca nu-i asa…este greu sa recunosti un esec in fata celorlalti. Asta doar pentru ca tu vezi doar destinatia – esecul. Calatoria si experienta pana la esec, unde sunt? Tot acolo, daca vrei sa le vezi.

Revenind la Relatia ta cu Brandul, tot tu esti si acolo. Da este un Brand, da comunica ceva sau vinde ceva…dar tu esti cel care tine si sustine acel Brand. Tu cu tine si continuturile tale personale.

Atunci cand am o consultanta pe partea de branding, primul lucru la care ma uit este planul personal. Ce se intampla in planul personal si afecteaza brandul. Si in cazul Artistilor este acelasi lucru. In poze, in intalniri, in relationari…iti arati ochii…esti tot TU! Poate mai aparat, mai adaptat, mai lucrat, mai constient…dar tot TU.

Cadrul profesional de lucru – suntem profesionisti si lucram doar profesionist. Te invit sa te gandesti de cate ori te-a afectat ca stare ceva ce s-a intamplat in plan profesional. Acum, daca ai aceasta stare influentata de ceea ce s-a intamplat in plan profesional, cum iti explici ca ea ajunge sa fie o stare personala? Suntem oameni! Este normal! Este important un cadru de lucru, dar tot noi suntem si acolo. De aceea tot insist pe Limite si pe faptul ca Libertatea are reguli!

Va invit pe aceia dintre dumneavoastra care aveti un Brand, sa va uitati la continuturile personale care pot insufleti si pot apropia. Pe cei care cumparati un Brand, va invit sa fiti curiosi de ce tindeti si achizitionati acea poveste. Poate asa, ajungem sa fim mai Apropiati! Si constientizam ca nu iubim neaparat obiecte…ci ceea ce nu vedem in spatele obiectelor. 

Si asa, ajung Lumile sa fie Impreuna! 

 

Consultanta de Brand